Obchodní podmínky

Služba Mistoproweb.cz

 

Tomáš Vích, Hajany 4, 664 43 Brno-venkov
Identifikační číslo: 75796422
Vedený u MěÚ ve Šlapanicích, odbor – obecní živnostenský úřad
pro prodej webhostingových služeb na internetové adrese: www.mistoproweb.cz

dále jen “Provozovatel”

 

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) Provozovatele upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi Provozovatelem a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetových stránek prodávajícího. Internetové stránky jsou provozovány na webové stránce umístěné na internetové adrese www.mistoproweb.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní“).

1.2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

1.3. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

2. Uživatelský účet

2.1. Na základě registrace objednavatele provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět změny ve svém účtu popř. měnit objednávku služeb (dále jen „uživatelský účet“). Služby provozovatel neumožňuje poskytovat bez registrace.

2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání služby je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. 

2.4. V rámci jedné registrace resp. jednoho uživatelského účtu, může být zaregistrována pouze jedna www stránka resp. jedna url adresa.

2.5. Provozovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek), v případě neuhrazení služby nebo v případě, že do pole url adresa stránek při registraci uvede kupující adresu stránek, které nesplňují základní podmínky pro aktivaci služby.

2.6. Obsah www stránek, který kupující uvádí do pole URL adresa stránek a jež se budou převádět, nesmí obsahovat více než 50 samostatných www stránek, v opačném případě je založení uživatelského účtu do systému možná pouze za zvláštních podmínek, stanovených provozovatelem služby. V případě zjištění, že základní podmínka není splněna, registrace bude automaticky stornována. V takovém případě bude registrovaný obeznámen na e-mailu, který uvedl při registraci.

2.7. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

 

3. Uzavření kupní smlouvy

3.1. Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a provozovatel není povinen uzavřít kupní smlouvu po registraci. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

3.2. Webové rozhraní obsahuje informace o službách, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb. Ceny zboží jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty. Dodavatel není plátce DPH.

3.3. Pro objednání služby vyplní kupující registrační formulář ve webovém rozhraní. Registrační formulář obsahuje zejména informace o:

a) objednávané službě

b) údaje nutné k úspěšnému poskytnutí služby

(dále společně jen jako „objednávka“).

3.4. Před registrací je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat. Registraci odešle kupující provozovateli služby kliknutím na tlačítko “Registrovat”. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Provozovatel po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). V případě že kupující uvede telefonické spojení, umožní tím rychlejší odbavení objednávky.

3.5. Provozovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

3.6. Smluvní vztah mezi provozovatelem a kupujícím vzniká doručením registrace (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

3.7. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

4. Cena služby a platební podmínky

4.1. Cenu služby dle kupní smlouvy je kupující povinen uhradit prodávajícímu bezhotovostně převodem na účet prodávajícího uvedený v potvrzení objednávky (dále jen „účet prodávajícího“) ve výši, podle období, které zvolil a na základě dokladu zaslaného na e-mail. Cena je jednotná a činí 333 Kč za jeden kalendářní měsíc při úhradě na 12 či 24 měsíců.

4.2. Účetní doklad bude zaslán pouze elektronicky na e-mail objednatele a zároveň uložen v části Soubory ve webovém rozhraní služby u každého účtu ve formátu PDF.

4.3. První objednávku služby nelze učinit na období kratší než 12 měsíců.

4.4. Kupní cena je splatná do třiceti (30) pracovních dnů od registrace.

4.5. Kupující může zvolit individuální nastavení služby v případě, že má zájem i o správu obsahu stránek. Cena v takovém případě se stanoví dohodou s ohledem na platný ceník služeb, který je nedílnou součástí kupní smlouvy a je aktuální vždy dostupný na webové stránce provozovatele.

4.6. Kupující je povinen uhradit kupní cenu za služby společně s uvedením variabilního symbolu platby. Závazek kupujícího je potvrzen okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Tímto dnem se registrace považuje za platnou.

4.7. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. 

 

5. Odstoupení od kupní smlouvy

5.1. Od kupní smlouvy lze odstoupit, a to do třiceti (30) dnů od registrace. Pro odstoupení od kupní smlouvy stačí nesplnit základní závazek, tedy uhradit cenu služby.

5.2. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.1. obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší.

5.3. V případě úhrady ceny služby není možné od kupní smlouvy odstoupit dříve než je doba, po kterou je tato smlouva v platnosti.

5.5. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je provozovatel také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to do 60 dnů od registrace. V takovém případě vrátí provozovatel kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně zpět na účet použitý kupujícím.

 

6. Dodání služby

6.1. Provozovatel je povinen předat objednanou službu ve lhůtě třiceti (30) pracovních dnů ode dne zaplacení ceny za službu nebo dříve, pokud kupujícímu nesdělí v potvrzení registrace delší lhůtu.

6.2. V případě, že z důvodů na straně kupujícího nelze službu aktivovat po úhradě služby, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovanou aktivací služby, resp. náklady spojené s jiným způsobem aktivace.

6.5. Doba nutná k aktivaci služby, převod domény pomocí AUTH-ID nebo změna v DNS se do předací lhůty 30 pracovních dnů nezapočítává. Obvykle se změny v DNS projeví do 3 dnů. V případě, že si kupující spravuje DNS u domény sám, určuje si termín spuštění stránek. V případě že doménu nepřesměruje po předání hotových stránek, nemá nárok dožadovat se vrácení uhrazené částky ani v případě, kdy za potíže může technická chyba.

6.6. Další práva a povinnosti stran při spuštění služby mohou upravit zvláštní podmínky provozovatele, jsou-li provozovatelem vydány.

 

7. Práva z vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 občanského zákoníku, a v případě, kdy je kupující spotřebitel, také ustanoveními § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.2. Provozovatel služby odpovídá kupujícímu, že služba při převzetí nemá vady. Zejména provozovatel odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující službu aktivoval měla služba vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které provozovatel nebo dodavatel popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu služby. Úhradou služby kupující potvrzuje aktivaci služby ve formě, kterou si provozovatel a kupující předem ujednali.

7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího písemně na adrese jeho sídla.

7.6. Za vadu díla nelze považovat takovou chybu v systému, kterou při neodborném zásahu v systému nebo na ftp způsobí kupující. Obnova webu z poslední zálohy je zpoplatněna jednorázovou částkou 600 Kč.

7.7. Systém není kompatibilní a nepodporuje Internetový prohlížeč EDGE a vady díla tudíš nelze uplatňovat v souvislosti s používáním tohoto prohlížeče.

7.8. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád provozovatele.

 

8. Další práva a povinnosti smluvních stran

8.1. Kupující nabývá užití služby změnou DNS u své domény, tedy aktivací nových www stránek připravených provozovatelem služby zobrazených pod doménou kupujícího.

8.2. Provozovatel není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@mistoproweb.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

 

9. Ochrana osobních údajů

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, adresa elektronické pošty, url adresa stránek, název firmy, telefonní číslo, popř. auth-id (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů ze strany prodávajícího, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů ze strany provozovatele také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob zajišťujících účetní služby pro provozovatele nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu platnosti registrace. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5.) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

a) požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

b) požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

 

10. Zasílání obchodních sdělení

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení provozovatelem na elektronickou adresu kupujícího.

 

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

11.2. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

11.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčená platnost ostatních ustanovení.

11.4. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

11.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: Tomáš Vích, Hajany 4, 664 43

 

V Hajanech dne 1. 1. 2019